15. května 2012

Poznámka pod čarou

Ráno jsem rychle otevřela oči a byla sakra ráda, že to byl jen sen. S hrůzou jsem zjistila, že jsem se několik hodin či možná jen minut, co já vím, vždyť čas běží se zavřenýma očima tak rychle, bavila sledováním naprosto neznámých lidí, jak se snaží získat sympatie těch druhých, jak s nimi flirtují a vedou stupidní rozhovory. Takový snový Big Brother. Žádná brutální vražda nebo pětka z angličtiny, ale nechutná reality show v mé hlavě, mě donutila, abych se ráno probudila s kruhy pod očima a zpoceným obličejem... Děsivá jako každý jiný horor. 
To jsem vážně tak znechucena lidmi okolo?

4 komentáře:

  1. Já teda zjistila že to co se v mém snu odehrává nemusí souviset s pocity. Už se mi totiž několikrát zdál stoprocentně mírumilovný sen ve kterím jsem měla naprostý strach atd.... Ale jo, reality show tohohle typu jsou děsivý. Hahaha.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy dost často znechucená lidmi jsem, ale pak mám zase chvíle, kdy si říkám, jak jsou někteří lidé úžasní, a je na nich úžasná právě ta lidskost.

    OdpovědětVymazat
  3. Sny jsou výpovědí našeho podvědomí.... já jim celkem věřím,..

    OdpovědětVymazat
  4. Reality show aj v sne? To musel byť horor.

    OdpovědětVymazat