13. srpna 2010

Tentokrát to myslím ironicky

Mimochodem, to jsem nefotila já.
Člověk by čekal, že budu o prázdninách u stroje, jenž zabírá  celý můj stůl a též dosti místa na zemi, o něco déle než obvykle. Však to znáte, máte více času, v hlavě vám neleží žádný problém plný cizích slov a neděsí vás obličeje vašich profesorů. Důvodem, jenž vysvětluje, proč jsem se s vámi nedělila o své bizarní zážitky, geniální postřehy a frustrující problémy, a tudíž netrávila delší dobu u onoho stroje, jsou psychycké otřesy, kterým musela má křehoulinká dušička čelit už hodných pár měsícu, ježto jsou způsobeny tvorem opovrženíhodným, jenž je plešatý, holý a ohyzdný. Ne, není to novorozenec, ale ano, je to nový přírustek do rodiny ač nechtěný a ano, má co dočinění s mou matkou. Raději už nebudu zabíhat do podrobností, hlavně kvůli svému drahocennému soukromí a také hlavně kvůli pověsti mé matky.
Poslední dobou mou mysl tíži strach o mou budoucnost. Víte, většina mých vrstevníků už má jakžtakž představu o tom, co budou v budoucnu dělat. Ne tak já. Mé tužby se každým dnem mění. Jednou se chci stát archeoložkou, po druhé novinářkou, po třetí spisovatelkou a po čtvrté překladatelkou. Vím, že na takové úvahy mám ještě dost času (asi tak 4 roky), ale přeci jen není špatné začít uvažovat o tom, co se sebou udělám. Uvažuji o tom, že se pokusím dostat na Literární akademii Josefa Škvoreckého, tím jsem si ovšem nastavila laťku dosti vysoko, jak se říká. Nu což, kdyžtak skončím jako bláznivá spisovatelka s bandou dětí na krku a spoustou koček.
Abych se vrátila k ryze základnímu tématu - můžete jásat, plánuji, že vás začnu opět oblažovat svým géniem!

7 komentářů:

  1. vždy je dobré nastaviť si latku vyššie a potom sa ju snažiť dosiahnuť než nastaviť latku nízko a zlenivieť.

    OdpovědětVymazat
  2. Píšeš opravdu dobře! :)) Prosímtě můžu se zeptat jak si dala pryč ten název ze "záhlaví"? :D

    Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Heh :D.
    Napsala jsi to výstižně! Jinak díky za radu

    PS: nemůžu tu najít pravidelný čtenáře :D ..:/
    PPS: ty ryby jsou dobrý! :DD (ty v menu :))

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem zas já :D..
    Díky mému neuvěřitelnému jsem si všiml lišty nahoře. Nyní mohu říci patřím mezi tvé čtenáře :DD

    OdpovědětVymazat
  6. všetko vlastné skúsenosti - bohužiaľ :D
    no boli sme na Chalkidikách, konkrétne v Gerakini a Polygyrose :D
    nenerváč, dva z nich som bola ja, chcela som len skúsiť či ide anketa :D

    OdpovědětVymazat
  7. No nejdřív jsem chtěla na grafiku jako reklamní design a tak.... Ale teď už umí grafiku každej druhej takže plat nic moc. Teď mě napadlo taky třeba dělat maskérku (umělí jizvy atd....), ale žádnou takovou školu jsem ještě nenašla (ale jsou). Na litaraturu? No psát mě baví, ale muj pravopis neni zrovna ukázkovej. Nejradši bych si vydělávala psanim knih který bych si sama ilustrovala :D

    OdpovědětVymazat