2. dubna 2010

Už je to fajn

Dám vám radu. Před tím, než budete chtít zkolabovat, ohlédněte se a zjistěte, zda náhodou nejsem poblíž. Jestliže budu, můžete s klidným srdcem zkolabovat, jestliže ne, bude to pro vás jistě krajně nebezpečné. A proč že se máte v mé přítomnosti cítit bezpečněji? Hlavně proto, že jsem nedávno absolvovala kurz první pomoci, v němž jsem se seznámila s velmi sympatickým mladým nafukovacím mužem, který svolil k tomu, abych mu dala umělé dýchání a masáž srdce. Dokonce jsem si v příručce přečetla, co dělat při náhlém porodu, takže dámy a pánové, žádný strach.
Už několik dní jsem si v hlavě sumírovala znění článku, který jsem vám sem hodlala napsat, ale po včerejší diskotéce, která mě nanejvýš zmohla, se mi to všechno vykouřilo z hlavy a jediné, s čím se vám mohu pochlubit je to, že jsem napálila kámošku dokonalým aprílovým vtípkem. Sice jí kvůli němu ujel autobus, kterým by se dostala do města, ale to je zcela vedlejší, vždyť jsme ji tam potom odvezli.
Mým zimním depresím už definitivně odzvonilo a to z dvou důvodů. Jeden z nich je pochopitelně ten, že už není zima a druhý, kterého si mimochodem velmi vážím a jsem za něj ráda, je kamarád, s kterým jsem se kdysi seznámila na vánoční besídce a my jsme se pak dva roky zdravili na chodbách školy. On si mě nedávno našel na icq a stali se z nás dobří přátelé, tedy zatím vlastně jenom kamarádi. Prozatím jsme si z očí do očí řekli jenom "ahoj," ale až mě přejde stydlivost, řekneme si možná i jak se máš a podobné formálnosti a později si možná už normálně popovídáme.
....

Tak si říkám, že beze mě asi v hudebním vzdělání zcela zaostáváte, slituji se nad vámi tedy a seznámím vás s králem rock`n`rollu.


8 komentářů:

  1. Tak to ti fandím, my se tyhle zákroky první pomoci pořád nějak učíme ve škole, při nějakých besídkách a tak, a ještě jsem si ani jedno nezapamatovala.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. pokud si budeš někdy chtít to umělé dýchání vyzkoušet live na živém, zaskočil bych . :D
    jinak na tvůj komentář odpověď najdeš u mne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dicotéka vždycky pročistí hlavu..a at ti to vyjdfe s tim kámošem ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. elvis... to je predsa klasika :)

    OdpovědětVymazat
  5. už jste si řekli víc než ahoj :)
    odpověď najdeš zase u mne...

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky ja mám tiež blog na blogspot ale neviem tam robiť neporadila by si mi trocha???




    www.natynek.blog.cz

    OdpovědětVymazat