9. března 2010

Alenka v říši divů

Film, na který jsme tak dlouho čekali je konečně tady a já jsem měla to potěšení nasadit si na oči ty super-úžasný 3D brýle a zírat na obrovský plátno. A řeknu vám, že mě Tim nezklamal.

Spousta lidí tvrdí, že to není ve stylu Tima Burtona, že chudák podlehl nárokům Disney, ale vždyť on nemohl z půvabného díla Lewise Carola udělat nějaký morbidní film. Ano, jsme u něj sice zvyklí na poněkud větší dávku toho, co nás u jeho filmů nasytí takovým tím blahem a my slintáme nad jemným humorem a neštěstím hlavních postav, ale nebylo to špatné. Vizuálně se tomu nedá vůbec nic vytknout, dějově možná. Ale určitě si s tím poradil originálně a já jsem se při sledování tohoto filmu bavila. Proč se prostě neponořit do světa fantazie, neodpustit si ty přemoudřelé názory a nenechat se nést? Je to pohádka,  hloupoučká Alenka ochrání obyvatele říše divů, a proč ne. 

Ale tak si říkám, proč sakra Tim neporušil pravidla a nenechal Alenku zůstat s Kloboučníkem?

9 komentářů:

  1. pochopitelně to ví, to ani snad nejde, psát na blog potají, ale nechodí mi tam, protože ji ani internet nic neříká...
    myslím, že to sice moc ráda nevidí, ale snaží se to tolerovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. A proč jsem blázen? že fotím prostírání? :D

    OdpovědětVymazat
  3. myslel jsem, kvůli takové maličkosti, která nestojí za řeč

    OdpovědětVymazat
  4. Ooooo u nás to bude až 11. .. tak sa na to veľmi teším. A smaozrejme že si to pôjdem užiť v 3D fomre, juchuchuuu.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím to vidět! Musím to vidět! Ano, od pár lidí jsem slýchala podobné věty o nedokonalosti, ale já jim nevěřím. Já tu dokonalost vidím, protože úplně sálá skrz zdi toho nechutného velikého divného nákupního fujdomu, kde se nachází kno, a tak nějak ho zhezčuje. Dočasně. Musím někde schrastit potřebné finance a hurá! Chci Madhattera domů. Prosím!

    OdpovědětVymazat
  6. ak budeš dobre hľadať na blogu, tak tam nájdeš tooľko hnusných fotiek :D

    OdpovědětVymazat
  7. Už dlouho přemýšlím že se na to zajdu podívat a když vidím jak to chválíš tak aby to bylo co nejdřív :)

    OdpovědětVymazat
  8. Byla jsem na tom včera. Dokonalé. Strašně moc se mi to líbilo. Nádherné. :) Ani trošku mne to nezklamalo, ba naopak. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel jsem Alenku ještě neviděla a kina se asi nedočkám. Tak si to pustím na netu, i když to nebude 3D...alespoň budu v obraze :-)

    OdpovědětVymazat